Fiat Punto: probleem met de rem rechts achter

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine

Hallo,
Ik heb een probleem met de rem rechts achter ik heb alles vernieuwd remcilinder,remschoenen,remkrachtverdeler ook heb ik gekeken of de zuiger van de remcilinder de goede maat heeft als de oude remcilinder ik heb al ontlucht de pendaal staat flink hoog als gewoon rem doet hij gewoon goed maar als ik naar de apk ga en hij worden gemeten dan geeft hij 800 aan dus dan remd hij niet.

Groetjes Marco

Zolkow

Geplaatst door Zolkow (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Punto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Profundo Autoservice (0) PRO, 10 jaar geleden

Er zit een zelfsteller aan je remschoen vast, deze moet goed gangbaar zijn en je moet er ook voor zorgen dat ie redelijk afgesteld is als je de trommel monteert.

Zolkow (0), 10 jaar geleden

Hallo Peter,

ik heb dit gedaan ik heb zelfs de rem slang ook maar vervangen want ik had gehoord dat het rem slang wel eens poreus van binnen kon zijn en dat de rem geen druk kon opbouwen nou heb toch alles vervangen en nog doet hij niet hij tikt net 1000 aan bij de apk hij is wel goed gekeurd maar niet dankzij de remmen maar dankzij de gene die daar werkt

jan5047 (0) PRO, 10 jaar geleden

Dus dan is hij ten onrechte goedgekeurd , fijne keurmeester !!!!!!

kaleido 1 (1595) PRO, 10 jaar geleden

Vreemd verhaal , wat 800 , 800 newton ?
Wat gaf de andere kant aan dan ?

Zolkow (0), 10 jaar geleden

Links achter remde hij 1300 N? dus goed terwijl ik de remtrommel had verwissel ik dacht misschien dat het remtrommels lag.
Ik weet niet wat de meters op apk aangeven maar ze hadden het steeds over 800 de laatst keer dat hij zogenaamd werd goedgekeurd had hem al gezegd stop er maar met remmen het lukte toch niet ik zei dat ik zou schorsen terwijl alles had vernieuwd voor dat ik de apk ging heb ik nog een paar kilometer met mijn handrem gereden nouja lichtjes dan zo dat hij de apk beter zou remmen maar nee hoor

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.