Peugeot 407 2005: 407 storing ESP/ABS en meer

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel

Auto geeft storing ESP met kruis er door, soms snelheidscontrole en remsysteem.
Uitgelezen met P2000 eerst alleen de codes
C1384 in abs/esp unit
P1536 in motor regeleenheid

Later kwamen er meer codes in maar kan dit ook door uitlezen komen, want hierna werd display ook gereset.
In test scherm schakelen beide contacten van remschakelaar wel, als ik pedaal langzaam in druk lijken ze wel niet helemaal exact gelijk te komen weet niet of dit ook word gecontroleerd

T.Visser

Geplaatst door T.Visser (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 407? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

wkhoek (0) PRO, 10 jaar geleden

In de data vind ik de accuspanning erg hoog bij stilstaande motor. Heb je deze nog gecontroleerd met een losse meter?

wkhoek (0) PRO, 10 jaar geleden

Ik zag ook jou andere reactie bij de distributie vervanging. Is dit euvel ontstaan nadat deze vervangen is?

T.Visser (0), 10 jaar geleden

Storing is wel na maar niet gelijk na distributie vervangen gekomen, vanmorgen wat aan remschakelaar gerommeld en vanmiddag weer 60km zonder storingsmelding in display gereden. Maar even afwachten en anders eerst maar eens andere remschakelaar proberen.

T.Visser (0), 10 jaar geleden

Beetje laat maar vervangen remschakelaar was de oplossing.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 407 of stel zelf een nieuwe vraag.