Peugeot Partner: code's

Bouwjaar: 2005, Brandstof: LPG, Motorcode: 16

mijn computer is uitgelezen en geeft drie code's aan p2192 p1536 en p3014 wat betekend dit en wat zijn de problemen want ik krijg hem niet meer gestart

richard vd zee

Geplaatst door richard vd zee (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

richard vd zee (0), 10 jaar geleden

wat beteken de codes p 2192 p1536 p3014 deze zijn uitgelezen uit mijn boordcomputer maar weet nie waar ze voor staan deze codes zijn van mijn peugeot patner uit 2005 met g3 erin
groetjes richard van der zee

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

laatste acht van chassisnummer dat maakt het iets makkelijker om iets op te zoeken voor je.

p2192 is uit mijn hoofd dat de motor te arm loopt.
p1536 is probleem met de remlichtschackelaar. deze dus vervangen

http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?p...
exacte dezelfde storingen ook met dezelfde motor op gas
vervangen van de map-sensor en druksensor op de verdamper plus olie ververst heeft geholpen bij die.
of er dezelfde gas-systeem is weet ik niet.


op dit moment is het heel belangrijk. rij alleen op benzine. advies om ook injectie reiniger in de tank te doen ivm daar weinig op gereden wordt.
als de storing wegblijft op benzine dan pas naar lpg gaan. eerst benzine op order brengen voordat je met lpg verder gaat.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum