Peugeot 307: verversingsinterval code of datum.

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0 hdi RHS

Hallo iedereen,

Als ik de roetfilter wil resette vraagt het systeem om de" code of datum van de verversingsinterval". Weet misschien iemand de code of datum die ik dan zou moeten invoeren, heb de huidige datum ingevoerd maar die wordt als fout gezien, en kom dan niet verder. Hopelijk is er iemand die mij hier in verder kan helpen.

Peugeot 307 hdi 2.0 bouwjaar 2002 type moter RHS

Heb een nieuwe roetfilter eronder gezet.

Mvg,

Rubske,

rubske

Geplaatst door rubske (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

naar dealer gaan en laten reseten

ik heb nog nooit een code in moeten voeren. alleen tegen via de computer tegen het systeem gezegd dat de filter is vervangen.

ben bang dat je met een universele tester het geprobeerd te hebben. zie vaak dat bij zulke problemen je altijd de merk afhankelijke test kast nodig hebt
soms zie ik dan gekke omschrijvingen en later blijkt dat als ze uitlezen bij de dealer de codes kompleet anders zijn en ook de omschrijving anders zijn

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum