Peugeot 406: Elektrik probleem

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0 hdi

Ik kan de auto middels de kontaktsleutel niet meer uitzetten - wil zeggen - als ik de sleutel draai om hem uit te zetten en de sleutel verwijder uit het kontaktslot blijft de motor draaien !! Is dit een bekend probleem en heeft misschien iemand een oplossing ???

odessa1923

Geplaatst door odessa1923 (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 406? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

wkhoek (0) PRO, 10 jaar geleden

Vermoedelijk is de regeling op de hogedruk brandstofpomp niet goed meer, hierdoor wordt de brandstof druk niet terug geregeld als je hem af wilt zetten. Beste is om met diagnose gereedschap te kijken in meting gegevens en dan controleren wat er gebeurt bij afzetten. In sommige gevallen is dit onderdeel los te vervangen, maar het kan ook zijn dat het niet los leverbaar is of geïntegreerd zit in de pomp...

odessa1923 (0), 10 jaar geleden

Oke en bedankt voor je reactie wkhoek ! Dus ik moet bij een Peugeot dealer zijn? Mvg

wkhoek (0) PRO, 10 jaar geleden

Ja, een dealer kan deze gegevens inzichtelijk maken.

odessa1923 (0), 10 jaar geleden

En dat is zeker niet goed koop vrees ik ! Heel erg bedankt voor de moeite en ik laat zeker iets weten ! Fijn weekeinde toegewenst !!!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 406 of stel zelf een nieuwe vraag.