Peugeot Partner: mijn auto doet het nie meer wie kan mij helpen met het probleem

Bouwjaar: 2005, Brandstof: LPG, Motorcode: 16.-16v

ik heb een partner als ik de deur los maak en daarna instap en de deur weer dicht doe om vervolgens te willen starten gaat er een lampje branden op mijn dashbord dat de deuren weer gesloten zijn die dus niet op slot zijn weer door ik als ik wil starten de lichten in mijn dashbord uit gaan en hij niet start en dood valt wat is het probleem met mijn auto wie kan mij daar in helpen want de garage zegt kom maar langs lezen we hem uit dan weten we zo wat het probleem is maar dat kost me al gauw tussen de 90,- en 200,- euro en is het probleem nog niet verholpen waar moet ik gaan zoeken om hem toch weer aan de praat te krijgen help Help Help

richard vd zee

Geplaatst door richard vd zee (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

wkhoek (0) PRO, 10 jaar geleden

Beetje onduidelijk omschreven. Maar is niet gewoon de accu leeg / defect?

richard vd zee (0), 10 jaar geleden

hoi even een reactie nee accu is vol wanneer ik de auto probeer te starten valt hij hellemaal dood moet ik de accu weer los halen en probeer ik het weer maar te vergeefs de computer is in zover uit gelezen dat er drie codes in stonden een voor brandstofmenging een voor gasklep en een voor handremsensor dit kan niet de rede zijn dat hij op zijn stroom of starten dood valt

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Accu defect of een slechte verbinding van de plus of min aansluiting van/naar de accu.

Ralf_Jensen (0) PRO, 10 jaar geleden

Richard, gebruikt eens leestekens! Dat leest in ieder geval een stuk makkelijker. Probleem is dan ook meer duidelijk.

jan5047 (0) PRO, 10 jaar geleden

zou eerst maar een meten, overgang 's weerstanden, spanning accu, etc etc

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.