Peugeot 307: autosleutel vervangen

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0

ik heb een nieuwe behuizing voor mijn defecte sleutel,maar mijn sleutel kan ik niet losdraaien,volgens mij zit het geklonken.Hoe krijg ik de behuizing toch los?

taatje

Geplaatst door taatje (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

harry4203 (430) PRO, 10 jaar geleden

als de 307 van 2003 is, heb je nog een gewone ouderwetse driehoekvormige sleutel, hier zit een schroefje in(kruis of torx) waarna de sleutelstift er gewoon uit getrokken kan worden. als het een klapsleutel betreft moet je het zgn spanstiftje eruit slaan. (zeer dun dreveltje oid)

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

als je een klapsleutel hebt. let op wil voorkomen dat de stift die erin zit verschillend is. met gevolg dat hij in de nieuwe kapje niet past. deze even passen maken door gat met boormachine en boortje goed te maken. en misschien de zijkant te veilen.
advies om schanierpunt niet los te halen ervan ivm niet makkelijk is om goed terug te krijgen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum