Fiat Stilo: Selespeed bak schokt

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.4 spelespeed

Beste,

Ik heb een vraag. Ik heb een fiat stilo 2.4 selespeed.

Als de motor koud is en ik wil rijden en de auto schakelt schokt de auto enorm. Dit doet die zeker 2 á 3 km.
Wanneer auto iets warmer wordt neemt het schokken af naar ongeveer 10% ( dan voel je hem nog wel iets schokken maar heel minimaal)

Heeft iemand enig idee wat de reden is dat hij bij een koude motor enorm schokt?

Alvast bedankt.

mjahromi

Geplaatst door mjahromi (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Stilo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

axel_P (0), 10 jaar geleden

is er nog genoeg olie in de selespeed module? wanneer is deze voor het laatst ververst? anders ook eens laten ontluchten?
en eventueel de olie van de boite ook vv kan nooit kwaad he ,maar dit zal niet meteen het probleem oplossen denk ik.

heb je de indruk dat de koppeling slipt tijdens rijden? of de de selespeed de koppeling hard laat slippen bij vertrekken uit stilstand?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Stilo of stel zelf een nieuwe vraag.