Peugeot 307: airco stinkt af en toe

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 16hdi

de airco van mijn nonkel zijn 307 sw stinkt af en toe interieur filter is vervangen nieuwe gas op gedaan en kachel huis volledig gereinigd en ontsmet en na twee weken had hij het weer wat kan dit zijn ???

puggiebenny

Geplaatst door puggiebenny (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

wkhoek (0) PRO, 10 jaar geleden

bij een 1.6 hdi kan het ook wat anders zijn: Ruik je het vooral als je stil stat? bv bij stoplicht oid ? Kans is dan groot dat er een verstuiver lekt of dat d katalysator lekt bij de aansluiting op de turbo. Dan komen er verbrandingsgassen in de motorruimte, welke via de kachel inlaat opgezogen worden.

puggiebenny (0), 10 jaar geleden

neen dat is het niet hoor hey heeft het zowel bij stil stand als rijden het is geen geur van uitlaatgassen of diesel het is echt een muffe geur en enkel als je de airco gebruikt maar ook niet constant

kaleido 1 (1460) PRO, 10 jaar geleden

Verdamper zelf ook gereinigd ?

puggiebenny (0), 10 jaar geleden

vandaag komt mijn nonkel met zijn wagen en ga ik dat eens na kijken ik hou julie op de hoogte

puggiebenny (0), 10 jaar geleden

oorzaak is gevonden de verdamper is kapot wat is het beste om meteen mee te vervangen ?alvast bedankt voor het mee denken

richard9712 (0), 10 jaar geleden

Heb je de verdamper vervangen omdat deze stinkt?

puggiebenny (0), 10 jaar geleden

stank was er door dat het water van de airco niet weg kon door verstopping

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum