Fiat Punto: dashboard

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.2 16v

Hallo
Ik moet een ledje(lampje) vervangen,van de airbag
mijn vraag is hoe krijg ik de wijzertjes eraf om de zwarte plaat te verwijderen.

bvd Jos

eekhof12

Geplaatst door eekhof12 (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Punto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

kobusdekater (0) PRO, 10 jaar geleden

het is niet de bedoeling om de ledjes los te vervangen, ik heb bij een grande punto een keer hetzelfde gehad met de ledjes van de richtingaanwijzer. Ze deden het echter soms wel na aansturen met de examiner, en dat bleek een interne fout in de printplaat. Knippert de kilometerstand ook? Dat zou wijzen op een configuratiefout in je multiplex-netwerk, dan kun je het beter zoeken bij de airbagrekeneenheid. Laat de garage eerst zijn diagnose maken want die van jou is nergens op gebaseerd volgensmij...

eekhof12 (0), 10 jaar geleden

Bedankt voor de reactie
ben bij de dealer geweest,Helaas kon hij niet in het systeem komen,enkele opties kunnen zijn
bedrading,of de airbag module is defect,de beide lampjes branden ook niet.zo nu en dan flitst het
gele passagiers ledje bij contact even op.
Voorheen bij het verschuiven van de pass.stoel deed hij het soms wel weer,maar nu helemaal niet meer.
Is de bedrading door te meten?


vr gr Jos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.