Fiat Seicento: Auto slaat steeds uit

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1

Vorige week sloeg mijn auto uit tijdens het rijden tijdens 1 van de warme dagen.
Na een half uur kwam de ANWB langs en die vermeldde dat hij (bijna) zeker weet dat het mijn nokassensor zou moeten zijn. Een element dat ook de warmte in de gaten houdt!?

Hij spoot een verkoelingsspray links voor om te zien of hij na een paar minuten toch aansloeg. Dat deed hij wel maar sloeg ook weer af na een aantal seconden.

Als ik in een vraagbaak kijk, kan ik hier niets van terug lezen.

Vanmorgen startte ik de auto weer en liep hij netjes stationair maar toen ik trachtte een blokje om te rijden, viel hij na 10 meter alweer uit en sloeg ook niet meer aan.

Kan het zijn dat het toch aan de bouchies ligt of kan deze (kleine) sensor mijn hele auto platleggen?

Gr Cees

Ceesdb

Geplaatst door Ceesdb (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Seicento? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Hans4040 (310) PRO, 10 jaar geleden

Die kleine sensor kan inderdaad jou hele auto platleggen...
om zeker te weten waar het aan ligt kan je de auto laten uitlezen, dan weet je waar je moet zoeken.

Ceesdb (0), 10 jaar geleden

Bedankt, en de krukassensor?

En zal denk ik inderdaad laten uitlezen.

jeroenmonteyne (0) PRO, 10 jaar geleden

Hij zal wel je krukassensor bedoeld hebben. Een nokkenassensor zit er nog niet op bij dat bouwjaar.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Seicento of stel zelf een nieuwe vraag.