Peugeot 406: Motorkap peugeot 406

Bouwjaar: 2004, Brandstof: LPG, Motorcode: 1.8

Dag,
Mijn motorkap is flink beschadigd met een deuk en roest. In plaats van herstel en spuiten overweeg ik een motorkap van een 406 uit 1999 te kopen. Past deze? Ik neem aan dat het niet belangrijk is of de donor-auto coupé of station is.
Dank alvast

Groeten
Guus

jgvanloo

Geplaatst door jgvanloo (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 406? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

heemskerk4251 (0), 10 jaar geleden

Als de donor kap al een phase 2 (heldere koplampen) is moet het kunnen. Sedan of break maakt niets uit. De coupé is héél anders.

jgvanloo (0), 10 jaar geleden

Ok bedankt.
Ik zet de vraag uit bij de slopers tot ik een kap in mijn kleur aangeboden krijg.

Groeten
Guus

jgvanloo (0), 10 jaar geleden

uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en 2K spuitverf gekocht. avonden gestoken in het volledig egaal maken met plamuur en daarna gespoten met metallic lak en afgewerkt met blanke lak. Resultaat is best goed: deuken en gaten niet meer te zien en na polijsten is de lak zo goed als egaal.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 406 of stel zelf een nieuwe vraag.