Peugeot 106: Druklager defect peugeot 106?

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1

Hallo ,

Heb hier een peugeot 106 accent en als ik de motor start hoor je hem al ratelen uit de bak zodra ik hem koppel word het erger..

nu komt het.. als ik het koppelingspedaal omhoog trek met mijn hand dan is het geluid helemaal weg .. heb dus het idee dat de hevel van de druklager niet geheel terug komt wat zou hierbij het probleem kunnen zijn ? toch de druklager defect ?

Hoor graag van jullie kenners ,

mvg Nick

Pindaaa

Geplaatst door Pindaaa (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 106? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

In normale positie van het pedaal, ligt het druklager tegen de drukgroep. Op moment dat je het pedaal iets omhoog trekt, trek je het druklager vrij van de drukgroep. Zo uit je bericht op te maken is het druklager defect.

kaleido 1 (945) PRO, 10 jaar geleden

Ga er maar vanuit dat je druklager kapot is , of de drukvingers beschadigd van de drukgroep , in beide gevallen moet de bak eraf.

firedriver (0), 10 jaar geleden

Inderdaad Kaleido, de boel demonteren.
Gr.

Pindaaa (0), 10 jaar geleden

Bak erachter weg gehad en idd , druklager defect . Koppelingsset kompleet vervangen met drukgroep en lager en hij rijd weer super!

kaleido 1 (945) PRO, 10 jaar geleden

Mooi man.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.