Peugeot 607: Verlichtingslampjes vervangen van Airco/verwarmingspaneel.

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.2HDI

Beste,

ik bezit een 607 (eerste generatie) met kleurennavigatiescherm. Nu zou ik mijn verlichtingslampjes van het aircopaneel/verwarwingspaneel willen vervangen, want deze zijn stuk. Alsook twee lampjes van de presets-radio defect. Gelieve mij, indien mogelijk, een beetje op het goede spoor te zetten om deze twee onderdelen eruit te halen en dus de lampjes te vervangen.

N.B.: Als ik de stekker van de radio loskoppel, moet er dan nadien een code voor handen zijn om de radio terug te laten spelen?

Bedankt alvast! Groetjes, Rob.

ROB9876

Geplaatst door ROB9876 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 607? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Het ventilatie/verwarmingspaneel kun je vrij eenvoudig verwijderen. Hiervoor heb je een bredere kunststof spatel nodig die je tussen dashbord en paneel steekt om zo het paneel eruit te wippen. Doe het uiteraard met beleid. De radio demonteren is een ander verhaal en volgens mij valt er weinig lampje te vervangen aan/in het toestel.

ROB9876 (0), 10 jaar geleden

Bedankt Hans.....ik ga mijn best doen.

Groetjes Rob.

ROB9876 (0), 10 jaar geleden

Beste Hans,

Zoals men atijd zegt de aanhouder wint.
Alles terug Picco-Bello.

Nogmaals bedankt.....groetjes Rob

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Graag gedaan Rob en goed te horen dat het gelukt is. Netjes dat je even de afloop laat weten!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 607 of stel zelf een nieuwe vraag.