Peugeot 0: 807 bumperprobleem

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.2Hdi

Ik heb op mijn voorbumper op de zwarte stootrand diepe krassen van tegen een betonnen paal te rijden. Volgens ik kan zien kan je deze stootrand van op de hoek tot tegen de nummerplaat vervangen. Klopt dit? zo ja hoe krijg ik deze er af? Heeft er iemand een idee wat dit stukje nieuw zou kosten indien ik er 2dehands niet aangeraak?
bedankt voor de info

dekleinewitte

Geplaatst door dekleinewitte (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 0? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

JdeP (5), 10 jaar geleden

Ik "denk" dat deze minstens 50 euro per stuk kosten bij de dealer.


Zie: http://partmaster.com.ua/?action=catalog... (Nr 4 & 5)


Succes

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

stukje strip dat je omschrijft kost 54 euro en paar cent per stuk
dit is aan de hand van willekeurig 807 kan zijn dat de prijs anders is als je bij de dealer navraagt/besteld.
op de sloop kan de prijs van 10-25euro gevraagd worden.
loshalen gebeurt door klemmen van de stip in te duwen en dan los te halen. beste kun je dat doen door de bumper eraf te halen en dan van binnenuit te werk gaan

dekleinewitte (0), 10 jaar geleden

Ik ga het even bekijken en dan maar een nieuwe strip kopen denk ik.bedankt voor de info

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 0 of stel zelf een nieuwe vraag.