Peugeot 407: trekhaak bedrading aansluiten, speciaal contant stroom +30

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.2

aansluiten trekhaakbedrading: linksachter hangt in een plastic zakjemet de canbus- de constantstroomdraad(een grijze draad) en nog een klei stekkertje. Op de constantstroom staat geen spanning. weet iemand waar de zekering gemonteerd moet worden.
Achterin is geen mogelijkheid om zekering te plaatsen.
Volgens THULE moet de zekering in positie 36 in de zekeringkast links in het dashboard, maar deze is niet bedraad.
de canbusstekker is geen probleem.

Sjaak F

Geplaatst door Sjaak F (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 407? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

moet helaas de laatste acht van chassisnummer hebben en dan kan ik kijken hoe het in de beschrijving van peugeot staat.
neem aan dat dit geen orgineel trekhaakset is ivm je thule hebt moeten bellen.

als je bij de hoofdcomputer(bsi) onder het dashboard kijkt. dan moet bij peugeot met orgineel trekhaak
op de zweefende zekeringhouder die je ziet zitten.
op plek 35 een 30A zekering komen en op plek 34 5A zekering.

let op als je het werkt en je hebt parkeerhulp op de auto zitten dan moet hij wel aangemeld worden in de computer.
bij sommige wordt dan ook softwarematig de mistlamp omgezet maar denk niet dat het op deze op zit. ivm deze via schakelaar werkt in de contactdooos

Sjaak F (0), 10 jaar geleden

Werner, ik zal dat gaan proberen. De BSI is toch de zekeringkast links onderin het dashboard?
als je daar het klepkastje wegtrek, dan kan je die zwevende zekhouder zien?

Sjaak F (0), 10 jaar geleden

Werner chassisnr= 21651032
Zou je willen kijken voor mij hoe het aangesloten moet moet in de BSI

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

idd in die zekeringhouder.
daar de 2de van links moet een 30Azekering in. (plek f39)
dit geldt voor auto's voor 06/2007 erna dan is het op f35 30A en op f34 3A zekering.


deze auto is van 11/7/2007, dus dan zou je 2zekeringen daarvoor moeten insteken. of je hebt net pech dat het met 1zekering gaat. dit kan een keer voorkomen.

Sjaak F (0), 10 jaar geleden

was toevallig net aan het kijken of je gereageerd hebt..
Ik ge het proberen, je hoort er van.
vast bedankt voor de reactie!!!

Sjaak F (0), 10 jaar geleden

Werner,
dat werkt ook niet.
Heb nu een draad, met een zekering ertussen, rechtstreeks van de accu getrokken, nu werkt het!
Probleem opgelost!
iig bedankt hoor de stand-by!!!!

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

als het idd daar niet mee werkte dan is een rechtstreeks een draad trekken de enige oplossing.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 407 of stel zelf een nieuwe vraag.