Peugeot 206: info betreffende indicatie scherm

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

heb een 206cc van 2005 tweedehands gekocht, en geraak niet wijs uit scherm informatie, deze met de 2 druk toetsen. Bestaat er een degelijke instructie hoe deze in te stellen, taal, km/miles enz.. dit lukt maar ik krijg zoiets als " >>48kmh" en krijg dit niet weg!

jp65

Geplaatst door jp65 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

hobby-monteur (0), 10 jaar geleden

Volgens mij moet je dat scherm instellen via de fabrieksradio.

306 cabrio (0) PRO, 10 jaar geleden

Ik denk dat je de weergave van de boordcomputer bedoelt. Je kan dit veranderen met de knop op het uiteinde van de richtingaanwijzerschakelaar. Je kan dan o.a. tijd, datum, gemiddelde snelheid en nog meer op het scherm zien.

Hans4040 (295) PRO, 10 jaar geleden

Staat dit niet in het boekje, wat bij de auto is..(hoort)

jp65 (0), 10 jaar geleden

306 cabrio, dat ga ik proberen;
in het bestuurders boekje staat enkel wat geadverteerd word wanneer onderhoud nodig is, logo met een spanner ervoor.
Heeft iemand een pdf file met wat details?

ferdinand (60), 10 jaar geleden

Vijf seconden googlen en gevonden.
Ferry

jp65 (0), 10 jaar geleden

306 cabrio
thanks

jp65 (0), 10 jaar geleden

306cabrio
zoals u zei, op de richtings indicator bedienings stang knop. dus opgelost.
heb een ander probleem nu, de 206cc staat altijd 6 a 7 maand stil, bij zijn laatste rit voor het opnieuw stallen voor een 4tal maanden bleef de benziene meter op 3/4 staan. bij het uitschakelen valt de meter naar 0, zodra ie opgestart wordt loopt ie tot 3/4 vol? zou het kunnen dat de vlotter in de benziene bak vast zit en hoe kom ik daar bij?

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.