Peugeot Partner: Peugeot Partner 1.9d start niet.

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9d

Beste mensen.

Mijn peugeot starte niet meer goed dus heb ik de kleppen gesteld en de gloeibougies vervangen.
Hier bij heb ik ook de inlaat schoon gemaakt was helemaal aangekoekt.

Na alles in elkaar gezet auto starte direct maar nu het vreemde auto weer af laten koelen en daarna wilde hij niet meer aanslaan.
Zo te horen was het een brandstof probleem dus even proberen te starten op remmenreiniger en de motor slaat direct aan met maar een heel kleine beetje remmenreiniger. daar na loopt de motor perfect en start direct als je even aan en uitzet. echter wanneer hij weer afgekoeld is slaat hij niet meer aan.

Ben zelf een beetje einde raad alles nog een keer gecontroleerd krukas staat op tijd nokkenas staat op tijd pomp staat op tijd riem staat netjes op spanning.

Heb zelf echt geen idee wat dit kan zijn.

al vast bedankt voor het lezen groeten,

job-jan

job-jan

Geplaatst door job-jan (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

rob 250 (0), 10 jaar geleden

beste job- jan ,

weet je wel zeker dat je gloeibougies stroom krijgen, even zekering checken en daarna meten of een oude

erbuiten aansluiten op de eerste en iemand sleutel om laten draaien.

MVG rob

job-jan (0), 10 jaar geleden

Heb het gecontroleerd en worden netjes aangestuurd dat is het dus helaas niet.

Wel het brandstof filter er eens uitgehaald en het lijkt dat deze er nog al even in zit dus ga morgen een nieuwe halen verwacht niet dat dit het probleem is maar ga het voor de zekerheid maar proberen.

harry4203 (315) PRO, 10 jaar geleden

heb je met een voltmeter gemeten op de gloeibougies, of heb je met een amperemeter gecontroleerd of deze goed werken?

jan5047 (0) PRO, 10 jaar geleden

Brandstof loopt terug?

job-jan (0), 10 jaar geleden

[quote=harry4203]heb je met een voltmeter gemeten op de gloeibougies, of heb je met een amperemeter gecontroleerd of deze goed werken?[/quote]
Getest met speciale gloeibougie tester

[quote=jan5047]Brandstof loopt terug?[/quote]
Hoe kan ik dit testen?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.