Peugeot 0: 206 start niet meer na checken van zekeringen

Brandstof: Benzine, Motorcode: 1400

hallo
ik heb de zekeringen onder het stuurkolom naar gekeken allemaal eruit gehaald en gecheckt,
alles was heel na het terug plaatsen van de zekeringen start de auto niet meer die moter draait wel maar slaat niet aan.
de reden waarom ik de zekeringen na keek was omdat de claxon het niet meer doet.


gaat hier om een peugeot 206 quiksilver uit 2003

sj

Geplaatst door sj (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 0? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

De zekeringen terug gezet op de juiste plaats(en)?
P.s. in het jaar 0 was er nog geen 206, laat staan een auto. Tis altijd handig om het bouwjaar even in te vullen.

Highway (115) PRO, 10 jaar geleden

Klik op je vraag op bewerken en dan kun je bouwjaar en model invullen.

moderator problemcar

sj (0), 10 jaar geleden

kan alleen tekst bewerken,
heb het onder mijn tekst gezet bovenin

ik heb de zekeringen 1 voor 1 eruit en erin gedaan

Ralf_Jensen (0) PRO, 10 jaar geleden

Dan waarschijnlijk niet op dezelfde plaats terug gezet.

sj (0), 10 jaar geleden

ik bedoel dat ik er telkens maar 1 eruit had en dan weer die eerste eriin dan weer de 2e eruit en weer erin enz.

sj (0), 10 jaar geleden

de dealer zegt dat de stuurkolom schakelaar kapot is gegaan??
als ik deze vervang moet ik dan me sleutel opnieuw inleren ?

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

De sleutelherkenning (startbeveiliging) loopt via de stuurschakelaar, de zogenaamde COM 2000. Daarom ook het nut van het plaatsen van een bouwjaar, want de eerste 206 modellen hadden nog geen COM. Als de dealer geconstateerd heeft dat daar het probleem zit, dan zal deze vervangen/gerep(??) moeten worden. De sleutels hoef je na het vervangen van een COM 2000 niet opnieuw in te leren.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 0 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum