Fiat Punto: Koplamp versteller

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.2v 8 klepper

Ik heb gemerkt dat aan mijn koplamp unit bij bestuurders kant de koplamp versteller motor los ligt... bij de andere unit zit het vast en werkt het goed... De koplamp versteller werkt wel gewoon goed... bij de standen o tot en met 3 versteld het palletje via het motor op de juiste afstand... Alleen het apparaat lig los erin... Al geprobeerd het er in te krijgen , maar zal wel een handigheidje zijn om die er in te zetten alleen weet ik nog niet hoe..

Iemand enig idee hoe deze er juist in te zetten.

jadolino

Geplaatst door jadolino (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Punto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

kaleido 1 (980) PRO, 10 jaar geleden

Probeer de reflector zover mogelijk naar achteren te houden , om zo het stelmotortje in zijn kommetje te kunnen klikken, stelmotortje op zijn langste stand , heb je de meeste ruimte.
Maar is er niets afgebroken ?

jadolino (0), 10 jaar geleden

Of er iets is afgebroken weet ik niet... Maar als ik het goed begrijp hoort het bolletje aan het einde van het palletje van de stelmotor in het kommetje te worden gedrukt van de reflector ? Ik heb geen enkel idee hoe het moet worden bevestigd.. omdat het zowat blind gokken is hoe de motor is bevestigd... Zit op een bijna onmogelijke plek . Een optie zou zijn om de hele licht unit eruit te halen.. zodat ik het beter ziet... Ik heb twee schroeven in het zicht gezien.. is er nog een schroef uit zicht die de hele unit vast zet ?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.