Fiat Bravo: pollenfilter en brandstoffilter Fiat Bravo 1,4 bouwjaar 2008

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1,4

goedendag allemaal
ik heb een fiat bravo 1,4 gekocht van 2008
heb meteen de distributie laten vervangen en heb zelf de luchtfilter vervangen
nu wilde ik de pollenfilter en de brandstoffilter gaan vervangen maar wie weet waar die zitten
ik heb voor pollenfilter gezocht onder de motorkap tegen de ruit en onder het dashboard bij de passagiersstoel maar kan niets vinden
en als ik zoek op brandstoffilter voor fiat bravo 1,4 op internet vind ik helemaal geen info, ook de garage waar ik altijd heen ga heeft geen idee of die er wel op zit. (geen fiat dealer)


ik heb verder geen problemen met de auto alleen vind ik hem een beetje sloom, vooral als ik wil inhalen
maar laat ook net een chevrolet epica achter me met dik 185pk dus dat kan ook even wennen zijn natuurlijk en dat het tussen de oren zit ;-)

F.Veenstra

Geplaatst door F.Veenstra (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Bravo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

F.Veenstra (0), 10 jaar geleden

update:
zojuist de dealer gebeld en die heeft ook geen informatie over een brandstoffilter in het systeem voor de Bravo 1,4 2008
dus conclusie, de Bravo heeft geen brandstoffilter.!!!

harnak (0), 10 jaar geleden

pollenfilter zit aan de pasagierskant achter zijschotje bij de kachel heb zelf ook ooit de hele auto afgebroken om te vinden

F.Veenstra (0), 10 jaar geleden

[quote=harnak]pollenfilter zit aan de pasagierskant achter zijschotje bij de kachel heb zelf ook ooit de hele auto afgebroken om te vinden[/quote]
he heel erg bedankt, was ook al van plan om de auto te demonteren maar wist niet goed waar ik moest beginnen
ga straks direct even kijken haha

dupl-u-19054-5dd14a44697fb+kosopoel (0) PRO, 10 jaar geleden

Het brandstoffilter is tegenwoordig vaak een in-tank systeem en derhalve niet bij reguliere servicebeurten te vervangen.
Voor wat betreft het pollenfilter zie tekeningen:

Succes!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Bravo of stel zelf een nieuwe vraag.