Peugeot Partner: versnelings bak

Bouwjaar: 2009, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1600

is er speciale motorsteun voor om uit bouwen van de bak wan ik kan geen bok er boven plaatsen ik dacht aan zoiets als bij vw bus voor de steun groet jaap

jaap124

Geplaatst door jaap124 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

wat wij doen is een grote bok tegen de onderkant van de motor te zetten. dan via trap de laatste bouten loshalen
en de auto iets omhoog. laatste bout uit de motor en dan de bak eraf tillen.

jaap124 (0), 10 jaar geleden

ja dat weet ik maar de auto moet weer van de brug af en nu kanteld de motor en dan komt veel spanning op de water slangen maar je kunt ook geen blokje voor de kruk as poelie doen het is een parner teepe

jaap124 (0), 10 jaar geleden

ik heb een peugeot parner tepee 1600 en heb een probleem met de bak heb in de 3 versnelling lawaai als ik gas los laat is dat een kwaal van deze wagen hij is van 2008 de lagers zijn al ver nieuwt verder weet ik het niet ik kon niks aan de tandwielen zien b v d

ED Spuij (0), 10 jaar geleden

Motor mankement ging af en toe branden
Bij de dealer geweest zij kwamen er niet uit ,zij vonden het nodig om een van computers opnieuw in te lezen
€120,00 armer en een illusie rijker, probleem niet opgelost .
Gelukkig hebben we Google ,na wat zoek werk kwamen we een zoek methode tegen.
Waar in stond dat je moest beginnen bij de koelwater censor ,de bedrading controleren (niet beschadigd of nat)
Dan de sensor er uithalen en controleren op minuscuul kleine scheurtjes ( en ja hoor stuk dus)
Vervangen voor een paar tientjes en (geen brandende lampjes meer)

Opgelost door mijn zoon
ED spuij

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Tis toch niet dat het bijna nooit voorkomt. :-))

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.