Peugeot 307: Water in de linkerdorpel peugeot 307 sw

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 16v

Hallo, sinds kort in bezit van een 307 SW. Nu hoor ik na de hevige regenbui van de afgelopen week klots geluiden in de linkerdorpel. Heb de paravan,getest, en deze loopt goed door. Heb maar een 3 mm gaatje in de dorpel gemaakt, en het water kwam spontaan naar buiten. Maar weet iemand misschien hoe ik dit probleem moet aanpakken of weet iemand de vermoedelijke oorzaak. Alvast bedankt.

bruig1

Geplaatst door bruig1 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

limbra (315), 10 jaar geleden

Dit probleem kun je aanpakken door de afwatering gaatjes open te prikken met een kleine schroevendraaier o.i.d.,
De afwatering gaatjes zitten helemaal onder de dorpel in de fels-rand , zijn volgens mij 2 of 3 rechthoekige afwatering gaatjes.

vaak raken deze gaatjes verstopt door vuil etc .. waardoor het water niet meer weg kan .

succes.

bruig1 (0), 10 jaar geleden

Hoi Ron, bedankt voor je reactie. Ik zal deze week de auto eens van onderen bekijken. gr. george

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum