Peugeot 106: Peugeot 106 Schommelende toeren, hakend gas.

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine

Ik heb een peugeot 106 uit 99, vorig jaar is dit probleem binnen een paar minuten verholpen, helaas kan ik de jongen die mij toen geholpen heeft niet meer bereiken.
Hij start prima, maar dan nu mijn probleem.

Soms trap ik de koppeling in om te schakelen en dan begint hij tussen 1500 en 2000 toeren te schommelen of als je voor het stoplicht staat ( krijg je vaak rare gezichten trouwens).
Ook blijft het gas soms haken en zorgt voor oncontroleerbare situaties.

Kennen jullie dit probleem, En kunnen jullie mij hiermee helpen.

Als er eventueel iemand uit de buurt van Alkmaar/Bergen komt. Ik heb echt hulp nodig.

Felicia89

Geplaatst door Felicia89 (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 106? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

zou naar de stationaair regelaar kijken.
waarschijnlijk vuil en blijft hij hangen, hierdoor zal hij rond dat toerental kunnen zitten.
hij moet het toerental bij regelen maar lukt dus niet.

waarschijnlijk hebben ze vorig jaar hem alleen schoongemaakt

Felicia89 (0), 10 jaar geleden

Beste trucker0werner,

Heel erg bedankt, ik ga vragen of iemand ernaar wil kijken.
Ik heb gisteren wat garage's in de buurt gecontact.
Deze schijnen allemaal het probleem te kunnen verhelpen, maar dat kost me dan wel minimaal €150,-
Lijkt mij iets wat overdreven, aangezien het vorig jaar binnen enkele minuten was opgelost en ruim een jaar geen problemen gehad.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum