Peugeot 206: Soms startprobleem.

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine

Ik heb een vraag over een Peugeot 206, deze start met koude motor goed maar als de motor warm is en moet opnieuw gestart worden na dat hij even stil staat draait de motor moeilijker rond.
De accu is al doorgemeten bleek goed te zijn .Wie heeft enig idee . Bv.d

johan5610

Geplaatst door johan5610 (0) , lid sinds 20 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

als hij warm is dan zou hij juist makkelijker rond moeten draaien.

maar heb je het over het aanslaan of het starten zelf
of als hij eenmaal stationaair draait

johan5610 (0), 10 jaar geleden

ik heb het over het ronddraaien van de motor zelf dacht ik aan de startmotor.Ik ga vanmiddag als hij warm is kijken met een extra accu erbij aan wat hij dan doet.Het ronddraaien KAN volgens mij aan alleen voort komen uit de accu of startmotor
misschien dat iemandeen andere mening heeft. Ik hoor het graag.

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Als het om een 1600cc 16V (TU5JP4) gaat, was er volgens mij een schrijven over problemen met bepaalde type startmotor met deze klacht als gevolg. Plaats anders even de laatste 8 cijfers van het VIN/chassisnummer.

johan5610 (0), 10 jaar geleden

nee het is geen1600 .Ik heb vanmiddag naar auto gekeken.Ik had het toch verkeerd .Als de auto warm is en je wacht een kwartier dan start hij wel gewoon snel rond ,maar slaat moeilijker aan net of hij geen brandstof krijgt.Als hij dan loopt en je zet hem weer uit en je start hem gelijk weer dan loopt hij ook gelijk weer

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.