Peugeot Partner: Zekeringlijst / Schema Peugeot Partner en 307

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

Hallo,
Heeft iemand misschien voor mij de lijst van de zekeringkasten zowel onder de motorkap als onder de stuurkolom?
Betreft voor:
Peugeot Partner 1.6 16V benzine 110Pk BJ: 2003
Peugeot 307 2.0 HDI 107PK BJ: 2004

En evt. als je die ook hebt: Stroomschema ;-)
Alvast bedankt!

Mvg

vwboratdii

Geplaatst door vwboratdii (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Hans4040 (310) PRO, 10 jaar geleden

Problemcar is opgezet om samen technische problemen aan auto`s/motoren op te lossen.

Dus wat is je technische probleem Boratdi?

mocht iemand vraagsteller van informatie willen/kunnen voorzien, dan graag via de persoonlijke mail.

mvg.
Moderator Problemcar

vwboratdii (0), 10 jaar geleden

Hi Hans,

Voor die partner loopt al een topic. ivm bobine...
Die peugeot 307 wil ik gewoon 1 voor de zekerheid al hebben. Houdt soms in en geen foutcodes te vinden,.

Highway (120) PRO, 10 jaar geleden

@vwboratdii, Je had een schema ook kunnen vragen in je andere topic. Dit is niet alleen voor ons, maar ook voor reactie gevers duidelijker.
Nu denkt iemand die een schema heeft welke en wat en waarom. Als je het in je oude topic gebleven was je kans groter geweest.
Had waarschijnlijk iemand gedacht die wil ik helpen iets op te lossen.


Bij deze komt de topic te vervallen en doorgaan op je oude topic.

Gr moderator Problemcar.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.