Peugeot 206: handremlampje knippert wanneer je optrekt

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

handremlampje knippert af en toe wanneer je optrekt...blijft niet branden en soms onder het rijden doet hij het ook maar blijft niet branden..als ik de handrem erop doe gaat het lampje gewoon aan en aan als ik hem terug doe gaat hij gewoon uit.......ik heb sinds gister wel 14 inch bandjes van stalen velg over laten zetten op mijn originele 14 inch velg maar daar zal het toch niet aan liggen lijkt mij ....maar daarvoor had ik er geen last van.....oja en ik heb een bassbox ingebouwd had daarvoor alleen een versterker met 4 boxen .....maar ik kan me niet heugen dat voordat ik die bassbox erin heb gezet dat ook deed dat kniperende lampje wie o wie kan mij verder helpen groet dirk

Digler

Geplaatst door Digler (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

jan5047 (0) PRO, 10 jaar geleden

Controleer je remolie peil eens, of je hebt een draadje wat aan de remblokken zit misschien geraakt, remblokslijtage indictor

Digler (0), 10 jaar geleden

is dat lampje van remblok indicator hetzelde als van de handrem dan....volgens mij hebben ze allebei een eigen lampje toch........

jan5047 (0) PRO, 10 jaar geleden

Bij sommige auto,s is het lampje hetzelfde of dat bij u auto zo is zou ik niet durven z3ggen

kaleido 1 (1580) PRO, 10 jaar geleden

Grote kans op een te laag remolie niveau.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.