Peugeot Boxer: bestelnummers stuurkolomschakelaars

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Diesel, Motorcode: Puma 2.2HDI 120PK

Hey allen

Ik heb een peugeot boxer, enkel voor nieuwe stuurkolomschakelaars te bestellen zit ik even vast. Kan ik hiervoor evengoed een vergelijkbaar onderdeel van citroen/ fiat bestellen of gaat dit niet werken?
Of waar op te letten bij het bestellen in het algemeen? Kan ik bijvoorbeeld een unit met Cruise Control bestellen en de CC demonteren, gaan dan mijn pinkers ed nog gewoon werken? Of zit hier enige vorm van intelligentie in die de werking van de pinkers/ lichten weigert? Of zitten er andere addertjes onder het gras die roet in het eten kunnen gooien?

alvast bedankt

Ben

vdbeke

Geplaatst door vdbeke (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Boxer? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 10 jaar geleden

Onderdelen / pen-bezetting contacten kunnen in kleine details onderling verschillen.
Een telefoontje richting een dealer kan snel uitsluitsel geven.

Gr. paul

mecano ltd (0) PRO, 10 jaar geleden

Heb je een chassisnr?

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

op basis van chassisnr kan je altijd bij de dealer laten opzoeken welk onderdeel het exact is en wat het exact kost inc vervangen eventueel

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Boxer of stel zelf een nieuwe vraag.