Peugeot Partner: Ass stoel inbouwen in peugeot Partner

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Diesel

Ik heb een Peugeot Partner uit 2008, omdat de zitting niet lekker zit heb ik nu een Ass autostoel gekocht zonder onderstel. Vorige eigenaar heeft ongeveer het zelfde postuur. Nu heb ik eens onder de stoel van de partner gekeken en hier zit toch wel wat elektronica onder. Kan ik deze zo los maken zonder dat de airbag activeert? en past het onderstel van een andere Peugeot ook?
groetjes Ruud

vaneo

Geplaatst door vaneo (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

kaleido 1 (1400) PRO, 10 jaar geleden

Je zult als in de ASS stoel geen electronika zit , de benodigde aanpassingen moet doen , zoals de indien aanwezige airbags in de stoel omzeilen door een weerstand te plaatsen.
Als de gordelspanner aan de stoel vast zit geld daar hetzelfde voor.
Als je deze aanpassingen niet doet blijft in iedergeval je airbaglampje branden.
Ik zou eens info in gaan winnen bij een bedrijf wat deze stoelen inbouwd , deze kunnen je op een veilige manier verder helpen.

vaneo (0), 10 jaar geleden

In de stoel zelf zit geen airbag en aan de stoel zit wel de vergrendeling van de gordel met dus de melder dat de gordel niet vast gemaakt is. De vergrendeling en de andere elektronica zal ik dus naar die Ass stoel over moeten zetten.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.