Peugeot Partner: stoelverwarming

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Diesel

Omdat ik een andere stoel in mijn partner type 2 wil zetten zoek ik de draden voor de stoelverwarming ik hoop dat ze onder het achterste gedeelte van de midden console zitten omdat de zekering aansluiting hiervoor er is hoop ik dat die er ook is. Heeft iemand informatie hierover?
groetjes Ruud

vaneo

Geplaatst door vaneo (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

kaleido 1 (965) PRO, 10 jaar geleden

Kijk even of er wel pootjes in de plaats van de zekering zitten , en of daar op 1 pootje spanning staat , anders heeft het geen zin , de houder kan er wel zijn , maar hij hoeft niet aangesloten te zitten.

vaneo (0), 10 jaar geleden

Ik ga morgen direct kijken, thanks

vaneo (0), 10 jaar geleden

Ik durf niet met een spanningszoeker te kijken of er spanning op staat, er zat wel een zekering in. De onderkant van de zekeringkast is verzegeld, dus ik kan ook niet zien of er kabels zitten. Ik heb hem voorlopig met een zekering van 30a. rechtstreeks op de accu aangesloten, ook niet slim want zo kan hij de accu leeg trekken. Maar is voorlopig, dus als iemand weet waar de orginele kabel zit dan houd ik me aanbevolen.
groetjes Ruud

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.