Peugeot 206: Defecte verlichting knoppen climate control

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0-16V GTI

Beste allemaal,

Vandaag besloot ik om het lampje van de asbak te vervangen omdat deze het niet deed. Na het vervangen bleek de verlichting van de knoppen van de climate control het niet te doen. Deze deden het wel voor het vervangen van het asbaklampje

Als ik het asbaklampje nu verwijder, blijft de knopverlichting van de climate control het niet doen. De verlichting van het scherm doet het wel.

Ik heb begrepen dat het een Peugeot-kwaal is dat er vaak lampjes uitvallen, maar ik vind dit toch wel raar.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Alvast bedankt,

sanjoe

Geplaatst door sanjoe (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Kan zijn dat je met het omhoog lostrekken van de asbak de lampjes in het display de genade-tik hebt gegeven. Om eventueel defect geraakte lampjes uit te sluiten, zou je de lampjes in ieder geval kunnen vernieuwen. Bij 206 met climat-control paneel is dit niet zoveel werk.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.