Toyota Corolla: Raar geluid onder motorkap Corolla G6 1300i 1997 E11 model 1998

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1332 i

Hallo vraag me af of er gelijklopende problemen zijn?
De wagen ging naar de controle en passeerde 100% blanco, was dan nog de mijne niet maar mocht van eigenaar naar de keuring gaan met zijn wagen voor ik hem kocht, deed dat ook voor de keuring.
Goed ik rijd er mee en hoor geluid zoals steekas die klopt, test rondjes te rijden links en rechts maar doet niks,
nu als ik veel gas geef hoor ik lokkeklokkelok snelheid aanhouden hoor je het niet meer bij terug goed gas geven hoor je het terug
Vraag me af of iemand me verstaat? En of uitleg kan geven van dit probleem
Dacht aan kogellagers of cardans'Steekassen
Alvast bedankt sorrie voor schrijfwijze ben maar nen Belg he groeten

gringobrazil

Geplaatst door gringobrazil (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Corolla? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

kaleido 1 (980) PRO, 10 jaar geleden

Het zou heel goed een homokineet van de aandrijfas kunnen zijn , je wielbouten zitten wel vast ?

gringobrazil (0), 10 jaar geleden

klopte amigo is homokineet dank

gringobrazil (0), 10 jaar geleden

Goede avond,
homokineten gestoken en doet terug raar(het zelfde als voordien) als ik op autostrade rijd aan 100 per uur hoor ik terug klok klok klok .....niet in de bochten juist bij recht door meestal rond de snelheid van 90 a 100 en als ik wat aan men stuur draai ook klokklok en voel het in het stuur ook een beetje,.wat ik wel ondervind door hem in neutraal te zetten en uit te bollen dat het geluid dan niet meer komt rara wie kan me helpen ???zou graag een oplossing hebben, want anders kan ik zo alles beginnen vernieuwen Pascal wacht en dankt op spoedig nieuws

gringobrazil (0), 9 jaar geleden

Dank, het waren de homokineten het probleem.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Corolla of stel zelf een nieuwe vraag.