Peugeot 308: koude start

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1600

mijne heren prof
heb in mijn peugeot 308 sw 4 nieuwe bougies plus l sonde in uitlaat laten monteren als ik nu smorgens koud start slaat hij niet aan en klapt in de motor
na vele malen starten slaat hij stotterent aan als motor warm is geen probleem wie weet raad

groetjes toon

kwar9tel

Geplaatst door kwar9tel (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 308? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

10 Reacties

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Als dit gekomen is na het monteren van de nieuwe bougies, dan daar de oorzaak eerst eens gaan zoeken. Sensor koelvloeistof is de volgende optie.

kwar9tel (0), 10 jaar geleden

nee dit probleem had ik voor de bougies vernieuwt werden maar niet zo met die knallen

harry4203 (415) PRO, 10 jaar geleden

waarom zijn die onderdelen vervangen dan? ik neem aan niet voor het niet aan willen slaan koud. uitlezen, koelwatertemp bekijken bij KOUDE motor enz,enz. eventueel softwareupdate en motorregeling koud inleren.

kwar9tel (0), 10 jaar geleden

reparatie is gebeurt omdat auto storing sonde melden garage gaf advies om ook de bougies te vervangen
maar nu kunnen zij niets meer vinden via meeting geen goed gevoel bij garage

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Je hebt antwoord gegeven op onze vragen. Blijven over ........ de genoemde adviezen.

kwar9tel (0), 10 jaar geleden

wil graag weten waar de sensor van 308 bevind

kwar9tel (0), 10 jaar geleden

waar kan ik sensor van koelvloeistof vinden van peugot 308 2010

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Zit verstopt rechts naast de cilinderkop (als je voor de auto staat). Sensor zit bovenaan in het (zwarte) thermostaathuis tegen de zijkant van de cilinderkop en is te herkennen aan de groene borgveer die de sensor op z'n plek houd.

kwar9tel (0), 10 jaar geleden

mijne heren monteurs vooral hans het is gelukt
loopt weer als nieuw

groetjes indy

basjuhh1988 (0), 10 jaar geleden

wat is er nu aan gedaan uiteindelijk?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 308 of stel zelf een nieuwe vraag.