Peugeot 307: cd wisselaar blijft op de pauzestand staan

Bouwjaar: 2006, Brandstof: LPG, Motorcode: 2.0

de cd wisselaar blijft op de pauzestand staan hoe kan ik dit oplossen zodat ik weer de wisselaar kan gebruiken en de cd's af kan spelen ik rijd een 307CC bouwjaar 2006

gram8513

Geplaatst door gram8513 (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

neem aan dat de cd wisselaar onder de radio zit. tenminste die variant.
als hij op pauze blijft staan en je kunt hem niet bedienen. dit is van een op de andere moment/dag gebeurt??
je zou kunnen proberen door de stekkers achterop keer los te halen en erop te zetten, of eventueel de accupool zelf.
kan zijn dat er dan weer leven in komt.

anders zou je een andere cd wisselaar op aan kunnen sluiten en dan kijken of hij werkt of niet.
ben bang dat de wisselaar zelf niet meer goed is.
de lampjes branden wel als je op contact zet,

gram8513 (0), 10 jaar geleden

inderdaad zit de wisselaar onder de radio het is een aantal keren gebeurt dat deze op de pauze stand kwam te staan maar onverklaarbaar ging het erook weer vanaf alleen momenteel blijft deze op de pauze stand staan en kan ik de wisselaar gebruiken cd's erin eruit geen probleem alleen afspelen lukt niet ik ga uw advies opvolgen en kijken of het zo op te lossen is en anders maar een nieuwe cd wisselaar erin zetten alvast bedankt voor het advies

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum