Peugeot 206: Ontvanger centrale deurvergrendeling

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

Onlangs heb ik een Peugeot 206 1.4 bouwjaar 2001 gekocht.
Echter zat hier maar 1 sleutel bij. Deze was zonder afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling.
Deze centrale deurvergrendeling werkt wel, maar hoe kan ik nu zien of hier ook een afstandsbediening op zit.
Ik wil best een sleutel bij kopen (behoorlijk prijzig) maar dan wil ik wel weten of mijn auto wel een ontvanger aan boord heeft.
Er zit een "eenvoudige " binnenspiegel" in. Bij de lokale peugeot dealer zijn ze niet echt meewerkend :-(
Hoe kan ik dit zelf controleren?

Tinuske7um

Geplaatst door Tinuske7um (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Hans4040 (310) PRO, 10 jaar geleden

[b]Door moderator verplaatst; stond in de verkeerde rubriek[/b]

306 cabrio (0) PRO, 10 jaar geleden

Als je het chassisnummer geeft kunnen we zien of deze auto afst.bediening heeft. Ik denk het wel.

Tinuske7um (0), 10 jaar geleden

chassisnr is 41570137

Hans4040 (310) PRO, 10 jaar geleden

wkhoek
Professional
Echte naam: wkh
Geregistreerd: 20 april 2004
Berichten: 987
E-mail

Re: Ontvanger centrale deurvergrendeling

Dat kan de dealer vrij eenvoudig zien via de service box. Je kunt ook gewoon een andere dealer bellen. Met de laatste 8 van het serie nr is hier ook vast wel iemand bereidwillig om dit even te checken.

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Volgens de gegevens aan de hand van opgegeven chassisnummer zou dit een auto met afstandsbediening zijn.

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

uit ervaring kan ik zeggen dat het vaak werkt.
hebben tijd lang ab sleutel gepakt en ingeleerd, ook al zat het af fabriek niet op. hij werkte nader hand wel

LET OP!!!
ik zeg dit alvast, voordat je dit later gaat horen.
Op dit moment zit fout in de software van de laptops. hierdoor kun je 1 sleutel inleren, als hij naar de 2de sleutel gaat dan pakt hij dit niet.
Dit is in frankrijk in onderzoek naar de oplossing, op dit moment heb ik nog niks gehoord.
er is een workaround om oudere software op de laptop zetten en dan zou het wel moeten lukken voor de kenners 7.23 en lager

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.