Nissan Micra: micra start 2 seconde daarna niet meer

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine

beste mensen,
startprobleem bij een micra. auto start 2 seconden en stopt daarna. startmotor krijgt dan geen signaal meer. als ik de starter direct van de accu aanstuur blijft ie wel langer doorstarten. ook brand het rode auto-tje met sleutel er in, maar volgens de dealer gaat dit pas uit als de motor loopt. enige wat ik heb vervangen is het contactblokje, omdat er veel problemen mee zouden zijn. helaas zonder resultaat.
ik kan de auto met mijn launch ook niet uitlezen helaas, dus verder weinig info.
hopelijk klinkt iemand dit bekent. anders had ik graag wat tips gehad in welke richting ik het zoeken moet.

mvg, Tim.

timhoeks2

Geplaatst door timhoeks2 (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Micra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

garage van horne3459 (0) PRO, 10 jaar geleden

Tim als je hem dan start direct vanaf accu blijft de motor dan wel lopen dwz: slaat hij dan ook aan?

wanneer niet lijkt het me de startbklok.mss reserve sleutel proberen?

timhoeks2 (0) PRO, 10 jaar geleden

nee, en er is maar een sleutel helaas.

Nissanwielmonteur (0) PRO, 10 jaar geleden

Misschien miet je je dealer even vertellen dat het lampje normaal knippert. Bij het aanzetten van het contact uitgaat, en als het blijft branden bij contact er een storing is. Als het snel knippert wordt de sleutel niet herkend.

timhoeks2 (0) PRO, 10 jaar geleden

nooit meer opgelost, auto gesloopt

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Micra of stel zelf een nieuwe vraag.