Peugeot 206: airbag abs handrem motorstoring en stop lampje branden snelheidm

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1400cc

Hallo beste allemaal,

Wie kan mij helpen met het volgende probleem: de airbag, abs, handrem en motorstoring lampjes branden en de snelheidsmeter doet niets meer.
Wat ik gedaan heb: een extra massa gemaakt, dat hielp niet, andere accu geprobeerd, probleem ook niet verholpen; de auto geeft een foutcode aan in de computer p0416 maar ik kan daar niets over vinden. Wie heeft zo iets eerder gehad?

bhv

Geplaatst door bhv (0) PRO , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Alle genoemde ECU's maken gebruik van snelheidssignaal, dus dat is de overeenkomst. Nu de oorzaak nog. Heb je de beschikking over diagnose apparaat waarmee je live data kunt bekijken? Kijk dan eens wat de ABS eenheid doet tijdens rijden, oftewel kun je hier wagensnelheid aflezen? Ook handig is de laatste 8 cijfers van het VIN even te plaatsen.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.