Peugeot : Deur gaat niet dicht

Hoi

Harde winden van gister hbbn mijn autodeur uit mijn handen gerukt. Hij gaat nu niet meer dicht. Sluit niet goed aan. Heb ik nu een geheel nieuwe deur nodig ?

Kc_riley

Geplaatst door Kc_riley (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Overig? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

306 cabrio (0) PRO, 10 jaar geleden

Over wat voor auto heb je het?

P. Kelder (0) PRO, 10 jaar geleden

Is het portier helemaal om geweest ? Vaak heeft de sponning ook een tikje gehad.
In zo'n geval wordt het een serieuze schadeherstel.

Waarschijnlijk ben je goed verzekerd en dekt de verzekering de schade.

Gr. paul

Kc_riley (0), 10 jaar geleden

Peugeot 206 en jammer niet verzekerd voor natuurschade dus is idd een serieuze bedrag schadeherstel. Hij staat nu bij een schadebedrijf.

Nico8119 (0), 10 jaar geleden

Als je zelf handig bent dan kun je proberen de scharnierpunten weer te richten door er een stuk staal op te schroeven in plaats van de scharnieren en dan met een grote tang of hefboom voorzichtig terug duwen. Ik heb zelf ook weleens met de deur ergens tegenaan gezeten waardoor de deur krom was. Die heb ik 'over de knie' (knie ertegen en trekken of duwen) met de hand weer rechtgebogen. Als het makkelijk krom gaat, dan gaat het ook weer makkelijk recht.

P. Kelder (0) PRO, 10 jaar geleden

[quote=Nico8119]Als het makkelijk krom gaat, dan gaat het ook weer makkelijk recht.[/quote]
Iets wat krom is recht lullen is vele malen makkelijker dan degelijk schadeherstel... ;

Gr. paul

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Overig of stel zelf een nieuwe vraag.