Peugeot 607: achter klep gaat niet meer open

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.2

Goede avond, sinds vanmiddag krijg ik de achterklep van mijn auto niet meer geopend. Als ik op de knop duw vd kofferdeksel of op de knop vd afstandbediening zie je de klep naar beneden bewegen maar hij springt niet open. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het verholpen krijg??

Met vriendelijke groetjes Sandra

sandrahell

Geplaatst door sandrahell (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 607? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Oorzaak zou kunnen liggen aan het slotmechanisme zelf. Kan defect zijn, maar kan ook zijn dat er iets tussen is gevallen of zelfs een draadbreuk. Lastig om aan te geven wat de oorzaak is. Meestal zit er in deze elektrisch sloten een mogelijkheid om het slot handmatig te ontgrendelen, maar daarvoor moet je op een andere manier IN de kofferbak zien te komen en dat is redelijk lastig bij een 607. Durf het niet met zekerheid te zeggen of het gaat werken, maar je zou nog een ritje naar een dealer kunnen wagen zodat ze daar m.b.v. hun diagnose-apparaat het openen van het kofferdeksel aan kunnen sturen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 607 of stel zelf een nieuwe vraag.