Peugeot 807: resetten van de ramen van de ele schuifdeuren van 807

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.2 16v

goedemiddag,

wie weet hoe de zijramen van de elec. schuifdeuren kunt resetten.
Als ik de ramen dicht doe gaan ze weer open, tot 20cm van de bovenkant.

Zelf denk ik dat als de ramen dicht zitten, ze tegen de (beknellings beveiliging) aan zitten, zodat ze weer open gaan.
dat betekend dat het eind van de ramen nu op 20cm van de bovenkant zit.

Hoe verhelp ik dit.

damourik

Geplaatst door damourik (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 807? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

damourik (0), 10 jaar geleden

goedenmiddag,

nog een aanvulling op mijn probleem (resetten van de zijramen)

als ik met de sleutel de auto afsluit, gaan de ramen van de zijdeur open tot 20cm.
Dus ik kan de auto niet meer op slot doen, of de auto regent vol.

nog maals de vraag: Hoe verhelp ik dit.

Patrick Minnaard (0), 10 jaar geleden

Hallo,

Vaak volstaat het volgende, accu plus pool losmaken en de kabel 20 sec. tegen de min pool houden, zo ontlaadt het elec. systeem zich en reset zich, bij mij onlangs ook gedaan, linkerachterruit in storing, ging steeds open tijdens het rijden en wilde niet meer sluiten.
succes, groet Patrick.

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

de ramen leer je in door de onderste punt te zetten en de knop raam openen nog 10seconden extra vast te houden, dit dan ook bij gesloten raam doen en 10seconden vast houden.
springt hij open dan kun je het bovenstaande doen.
lukt dan nog niet dan zou je tijdens het proces dat de raam dicht gaat de stekker van de raammotor eraf trekken, gevolg is dat hij alle standen kwijt is en dus je raam opnieuw in kan leren.
hiervoor moet logisch wel de bekleding er van af.

damourik (0), 10 jaar geleden

bedankt voor het reageren, en voor de tips

Ik ga er mee aan de slag.
En kom er later op terug.

vr. gr. Dirk

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 807 of stel zelf een nieuwe vraag.