Peugeot 307: Voorstellen en startprobleem

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0 hdi 90 pk

Beste Forumleden
Na een aantal maanden meekijken op het forum wilde ik mezelf even voorstellen :
Ik ben Dennis uit Waalwijk en ben in het bezit van een 307 2.0 HDI 90pk uit 2003 .
Heb al een paar oplossingen gevonden en opgelost door het forum te raadplegen , maar nu heb ik er 1 waar ik over twijfel .
Mijn startmotor is versleten en heb een andere gehaald . Alleen dit is een 1.4 watt nu begrijp ik dat er ook een zwaardere versie is . Is het verstandig om deze te monteren ? Want nu heb ik het probleem dat de auto slecht start als het wat kouder is buiten. Als hij eenmaal gelopen heeft start hij direct , dus denk ook niet dat het de gloeibougies zijn , en zeker de accu niet deze is onlangs vervangen .

Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen ?

bvd
dennis

dennisch9944

Geplaatst door dennisch9944 (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

wisizu (0), 10 jaar geleden

Nu je toch je startmotor moet/gaat vervangen, raad ik je aan een zwaardere te monteren.
Dit o.g.v. mijn ervaringen met m'n Berlingo 2.0 HDi 90 pk uit 2002.
Succes ermee !
Wisizu

dennisch9944 (0), 10 jaar geleden

Dan ga ik de zwaardere monteren als dat beter is !

Bedankt Wisizu

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.