Peugeot 407: zekering obstakel signalering achter

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine

in het boekje staat niet welke zekering hoort bij het signaleringssysteem voor obstakels aan de achterkant.
Is er aparte zekering voor een relais en de functie?
Hartelijk dank

peug556

Geplaatst door peug556 (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 407? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

je bedoelt voor parkeerhulp.
zo ja, doen je achterruitverlichting het wel. Dat geeft ten minste de opdracht om de parkeerhulp te laten werken.
tevens zit er een trekhaak onder. zo ja dan kan deze foutief doorgeven dat er een aanhanger achter zit waardoor de komputer de parkeerhulp uitschakeld. echter als je hem in zijn achterruit zet krijg je dan ook netjes melding dat dit parkeerhulp tijdelijk niet mogelijk is.

op schema gekeken maar kan helaas niet direct helpen, zijn teveel opties waar ik uit kan kiezen.
moet dus de laatste acht van chassisnummer hebben om te kunnen helpen.
verder is de vraag of de parkeerhulp en de trekhaakmodule orgineel zijn. en welke type radio je hebt.
wat ik zo ver kon zien is dat hij achter bij de zekeringkast de voeding wordt geschakeld, echter op die afbeelding geen zekering te zien
zou daarvoor verder moeten kijken.

is hij al uitgelezen en is toen gebleken of er communicatie ermee mogelijk is.

peug556 (0), 10 jaar geleden

hartrelijk dank. ik ga eea natrekken. Chassisnummer eindigt op 21175090
we horen nog van elkaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 407 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum