Peugeot 307: begrenzing geluid aux aansluiting

Bouwjaar: 2006, Brandstof: LPG, Motorcode: 2.0

ik heb een vraag over de aux aansluiting bij mijn peugeot 307cc ik heb rt3 radio met cd wisselaar en aux aansluiting via het handschoenenkastje deze aangesloten met tulpkabel uitgang naar mijn mp3 als ik deze aanzet dan wordt het geluid begrensd hoe kan ik dit aanpassen dat er via de aux geen begrenzing op het geluid zit en er net zoveel volume uitkomt als uit de radio en cd speler.

gram8513

Geplaatst door gram8513 (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

aux aansluiting is niet versterkt. Je krijgt dus geen volume eruit. Leuk om keer te gebruiken maar handig niet.
je hetb usb boxen die je aan kan sluiten maar dan vervalt de functie cd-wisselaar.
dan kun je op beperkte manier toch usb apparaar en daar muziek op luisteren.

Wil je het nog beter hebben, dan kun je zo als ik al keer heb gedaan. de rt3 gewoon aan staat en dat je daaronder de aftermarket radio zet, die je alleen voor geluid gebruikt). die gebruik je voor alle audio en de bovenste radio inc scherm voor de rest

Rene Roolvink (0) PRO, 10 jaar geleden

Hallo Jacobs , in 2006 is er al door Peugeot hierover gecommuniceerd richting de dealers.
Kijk eens op www.navishop.nl en dan naar I Pod auto aansluiting.
Hier word jou vraag behandeld .
Misschien kom je hier wat verder . Succes.

gram8513 (0), 10 jaar geleden

dus het is mogelijk om de cd wisselaar te verwijderen en op die plaats een andere radio in te bouwen deze aan te sluiten op de rt3 orginele peugeot radio en dan die andere radio te gebruiken als externe geluidsbron voor bv ipod bluewtooth , usb enz zodat ik het geluiid via de orginele weg kan beluisteren.

trucker0werner (0) PRO, 10 jaar geleden

Het zou kunnen maar dan krijg je meer zoals een parrot. Deze zit er ook letterlijk tussen. Echter deze koppelt de radio van de speakers er af en zet zelf geluidsignaal op de speakers.

Zet je aftermarket radio erin dan moet je keuze maken dst je vanbde een of de ander het geluid hebt. Rt3 kun e dan gewoon gebtuiken zowls voorheen maar zal dus geen geluid meer geven. Of je moet het volgende doen.
Op de rt3 radio speaker dradeb zrt je een omvromer die het geluidsignaal nasr tulp brengt. Deze khn je dan weer aansluiten op de sftermarket radio. Zodat je het geluid kunt horen via de afternarket radio.

gram8513 (0), 10 jaar geleden

de uiteindelijke oplossing voor mijn probleem is een Yatour interface aangesloten op de aansluiting van de cd wisselaar deze komt te vervallen en nu kan ik mijn ipod ipfone en bluetoorh aansluiten en gebruiken toppi oplossing!!!!!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.