Peugeot 206: Peugeot 206 GTI kmteller probleem

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0

Goeiemorgen,

Van de week had ik opeens een aardige afwijking in mijn kilometerteller. Ik reed iets van 50 maar mijn teller gaf 140 aan.
Nu kwam ik er later achter dat de teller niet altijd meer terug draait naar 0 maar alleen optelt. De teller doet nu helemaal niets meer.
De dagteller telt wel gewoon door.

Houd dit in dat mijn tellerklok gewoon de geest heeft gegeven?

Vriendelijke groet Sander.

sandergti

Geplaatst door sandergti (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

puggiebenny (0), 10 jaar geleden

ja dit wil inderdaad zeggen dat je teller stuk is

wkhoek (0) PRO, 10 jaar geleden

Als de kilometerstand wel oploopt, maar de snelheidsmeter geeft niets meer aan, dan zit er een defect in het instrumentenpaneel. Er zijn bedrijven die deze repareren.

puggiebenny (0), 10 jaar geleden

kleine tip als je een ander teller bak steekt opletten met de kilometers als de andere teller meer km heeft zal je wagen deze aan nemen

blue 206 (0), 10 jaar geleden

goede dag,

als dat gebeurt is het meestal het motortje in de bak.

ik heb het zelf de probleem gehad en gewoon een nieuw motortje gehaald en gemonteerd en doet het weer perfect

motortje kosten me 20,- en monteren is niet zo veel werk (wel voorzichtig werk)

en heb je dus ook niet het probleem met de km stand







evt heb ik wel meer info voor je

Dyon.11 (0), 4 jaar geleden

Ik heb een Peugeot 206 2.0 GTI uit 2000en mijn hele paneel doet het niet. Alle meters blijven omlaag. Ik kan dus niet zien hoe hard ik rij, hoeveel brandstof ik nog heb, hoe warm het water is en hoe warm de olie is.. Waar kan dit aan liggen?

wkhoek (0) PRO, 4 jaar geleden

zomaar opeens ontstaan? Wellicht even accu af- en weer aankoppelen

kaleido 1 (1620) PRO, 4 jaar geleden

Even een eigen topic starten , je zit nu op een topic van 5 jaar oud !!!!

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.