Peugeot 207: Diverse storingen peugeot 207

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 16v

Gister middag reed ik met een gangetje van 120 over de A27 richting huis.
Toen ik ongeveer een uurtje onderweg was hoorde ik ineens een soort van bleep.
Deze bleep kwam vanuit me "board computer" en kreeg diverse foutmeldingen.

- Remsysteem Fout
- ABS Fout
- Licht sensor Fout
- Emissie Fout

Tevens viel me KM teller ook door neer en me totale KM teller gaf ook niks meer aan.
Ook viel hiernaast me Stuurbekrachtiging nog weg.

Al met al veel fouten dus.
Lijkt me dat niet alles in een keer stuk gaat. Heb diverse massapunten onder de kap gecontroleerd maar mocht niet baten.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?
De zoek machine leverde me geen resultaat op....

chuck6

Geplaatst door chuck6 (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 207? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

JagerAutomotive.nl (0) PRO, 10 jaar geleden

Uitlezen is de basis. Het kan vanalles zijn!

chuck6 (0), 10 jaar geleden

Ik dacht dat misschien dat deze foutencombinatie tot een oorzaak kon lijden. Aangezien deze fouten er in een klap zijn ingekomen. Ik heb op andere forums nog meer mensen
gevonden met identiek dezelfde storing maar de oplossingen lopen daar uiteen vanwege dat de meesten onder garantie gerepareert zijn en de mensen niet precies weten wat er
vervangen is.

Hier een opsomming van oorzaken die hier voorkwamen.

- Boordcomputer ABS
- Zekeringkast motorcompartiment
- Hoofdmassakabel zekeringkast
- ABS pomp

hans4074 (0) PRO, 10 jaar geleden

Voor een juiste diagnose kom je toch terecht bij een dealer ivm de juiste diagnose-apparatuur. Kans bestaat dat de ABS eenheid dit probleem veroorzaakt en meen dat hier ook een dealer info over was.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 207 of stel zelf een nieuwe vraag.