Peugeot 607: Versnellingspook demonteren Peugeot 607

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.7 V6 Biturbo

Hallo!

Ik wil een MP3 changer aansluiten, hiervoor moet ik bij mijn radio zijn, enkel moet ik ook de versnellingspook eraf ziet te krijgen omdat ik anders de plaat eronder niet eraf krijg..

Weet iemand hoe ik makkelijk die pook eraf kan krijgen of is er een andere manier om bij de radio te komen? Ik moet de CD Wisselaar stekker vervangen met die van de MP3.

Het is een automaat.

Groeten

KennyR

Geplaatst door KennyR (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 607? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

j@n-willem (0) PRO, 10 jaar geleden

Kenny,
de pook omhoog terug de knop zit muur vast vaak chormen ring zit geklikt.
onder je armsteun 2x torx verwijderen onder het dekseltje van je achtere gordijn esp en sport knopje
trek je de plaat omhoog en kan je bij de radio torx 2x succes.

KennyR (0), 10 jaar geleden

Dus de grote plaat in het midden zit met totaal 6 schroeven vast? 2 Vooraan bij de knoppen en 4 in het midden bij de rand van de pook? Bij de radio aan het einde zitten geen schroeven? Want die kan ik dus niet zien en zou ik gewoon moeten trekken?

KennyR (0), 10 jaar geleden

Ik moest wel de pook eraf halen, dat is mij uiteindelijk gelukt! Alles zit er weer terug in en werkt. Gewoon brute force gebruiken..

Jan-Sietze (0), 10 jaar geleden

Onderstaande link vertelt hoe het zonder 'gepast geweld' kan:
http://www.qclt.com/html/%E6%A0%87%E8%87...

KennyR (0), 10 jaar geleden

Sorry, soms vergeet ik nog wel eens de oplossing..

Ik heb inderdaad gewoon pure kracht gebruikt en dan schiet hij eraf.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 607 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum