Mercedes-Benz Clk: instrumenten lampjes lichten op,melding werkplaats opzoeken

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Motorcode: 200 compressor

Goede middag ,ik zit al enkele weken meteen probleem , regelmatig lichten alle controle lampjes op in het instrumenten paneel op, dit gaat gepaard met een lichte schok van de motor , samen krijg ik ook de melding werkplaats opzoeken met accu lampje aan ,dit duurt maar enkele seconden , het is net alsof je het contact even afzet .
De alternator is reeds vervangen bij een Mb dealer in Italie vorig jaar ,wagen is ook uitgelezen bij MB , geen fout code's ,
Kan er iemand mij helpen met dit probleem ,mvg

mb123

Geplaatst door mb123 (0) PRO , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz CLK? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Profundo Autoservice (0) PRO, 10 jaar geleden

Volgens mij heft deze auto nog een hoofdstroomrelais, dat zit onder de kap ter hoogte van de paravan aan de bijrijderskant.
Het is een alu kleurig relais met een zekering er bovenin. deze relais staan erom bekend dit sort problemen te veroorzaken.

Helemaal zeker weet ik het niet of dit relais in deze auto zit maar wellicht de moeite van het onderzoeken waard.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz CLK of stel zelf een nieuwe vraag.