Opel Vectra: Klapperend geluid

Bouwjaar: 1999

Sinds enkele maanden dat ik deze vectra rij, komt er vanaf de achterwiel ophanging een klapperend geluid als ik met ongeveer 50 km/h over een klinker weg rij.Op asfalt is het geen probleem.Het lijkt alsof er iets los in de kofferbak ligt.Dit heb ik uiteraard gecontroleerd. Omdat ik alle topics die over dit probleem gaan al gelezen en gecontroleerd heb (stabilisatorrubbers en bevestiging, draagarm rubbers enz.)ben ik er dus nog steeds niet achter wat dit geklapper kan zijn.Ik weet niet of het ermee te maken heb, maar de achterkant van de auto ligt lager dan de zelfde vectra van een vriend van mij.Het lijkt net of mijn kofferbak zwaar is geladen. Weet iemand raad met dit probleem??

jaka

Geplaatst door jaka (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Vectra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Opeltje (0) PRO, 19 jaar geleden

waarschijnlijk de onderste draagarm bussen ruim.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Vectra of stel zelf een nieuwe vraag.