Mercedes-Benz 0 2003: Mercedes Clk 200 Ernstige storing

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0/1.8 4 cilinder

Beste lezer,

Mijn auto is als een kind vertroeteld, ik ben zelf automonteur en de auto is bij mij zelf in onderhoud. Van Achterstallig onderhoud is geen sprake. Km Stand 112xxx Boowjaar 06-2003 type W209 200 Kompressor. Deze storing is van de 1 op andere dag gekomen, Als ik de auto ontgrendel, en me sleutel in het contact stop dan gaat groot licht lampje branden/flikkeren (gaat aan en uit) groot licht zelf brand niet op dit moment bij de koplampen. Handrem lampje blijft branden. Ramen die niet meer bewegen/reageren, Verwarmings ellement/Climate control reageerd niet meer. Buitentemperatuur geeft 85 graden aan. Storing brake fluid geeft hij aan in de tellerklok (ronde unit). Lightning Faulture. Vervolgens als je de auto uit wil zetten dan kan je de sleutel uit het contact halen maar dan blijft de radio aan en de stadslichten aan. Deze gaan pas uit nadat de auto word gereset Door de accu-pool loss te trekken en vervolgens weer terug erop te zetten. Als bij de auto eenmaal de storingen erin springen reageerd hij ook nergens meer op, niks werkt niks reageerd. Als de auto eenmaal gereset is, werkt de auto hooguit 1 dag correct, maar als ik de ochtend erna weer bij de auto aankom springen de storingen weer erin. Ik

Ik heb het gevoel dat het iets met vocht te maken heb, maar weet niet waar ik naar moet kijken, ik heb zo een beetje de grootste hoofdzaken vervangen zonder enig beter resultaat. Ik weet nu 1,2,3 niet meer waar ik verder naar zal moeten zoeken. De kosten rijzen daarbij de pan uit.

De volgende Onderdelen zijn vervangen:

Contact Slot vervangen en ingeleerd Origineel gebeurd bij Mercedes
Voorste computer in motor ruimte bij paravaan, vervangen.
Achterste computer in kofferbak vervangen.
Teller klok Eprom laten vervangen.

Meerdere keren op nieuw geprogrameerd maar de volgende storingen blijven terug komen.