Peugeot 307: dak Peugeot 307 cc niet open

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0

Op de 1 op andere dag gaat het dak niet meer open. Geen foutmelding bij indrukken knop openen dak. Als ik boven de 15 km rijd geeft ie wel een melding dat dak niet kan openen vanwege snelheid. Als ik stil sta doet hij echt niks als ik de knop indruk zelfs de ramen gaan niet open. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

ryan0803

Geplaatst door ryan0803 (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

kaleido 1 (1620) PRO, 10 jaar geleden

Geen zekering defect ?
Indien bagage hoes van toepassing is , zit deze goed ?
Anders uit laten lezen , vermoedelijk een micro switch of bedradings probleem.

ryan0803 (0), 10 jaar geleden

Dat Is dus het rare ik heb geen kapotte zekeringen en hij is uitgelezen en als ik boven de twintig rijd doet de kap het een foutmelding dus graag een oplossing Peugeot dealer harderwijk heeft het ook nooit eerder meegemaakt

Gerrie1890 (0), 10 jaar geleden

Hallo Ryan
Ik heb ook een 307CC
Ik heb precies hetzelfde probleem de ramen gaan niet naar beneden en het dak gaat niet open
Ik heb hem laatst zonder problemen dicht gedaan en 2 dagen later had ik dit
Ik heb alles nagekeken ook de schakelaar door laten meten en alle zekeringen gecheckt
Heb jij al een oplossing gevonden?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum